Pozycjonowanie

SEO (Search Engine Optimization) to działania mające sprawić, by nasza strona była widoczna w wyszukiwarkach na jak najlepszej, czyli najwyższej pozycji. Dzięki temu może trafiać do klienta najprostszą, najpopularniejszą i najszybszą drogą. Wysoki wynik w Google nie jest sprawą prostą, bo przytłaczająca ilość witryn internetowych skutecznie spycha strony nowe i nieumiejętnie skonstruowane na dalsze pozycje.
Na pozycjonowanie składa się szereg czynności i przedsięwzięć, takich jak właściwa (zoptymalizowana) budowa strony pod kątem wyszukiwarek, odpowiednie korzystanie ze słów kluczowych, czy profesjonalne działania z zakresu e-marketingu. Trzeba wiedzieć, że Google ma kilkaset kryteriów, które decydują o jakości danej witryny, dlatego próba pojawienia się w pierwszych wynikach w wyszukiwarce, to prawdziwa walka z konkurencją.

Klient, który odwiedza Twoją witrynę w Internecie, nie tylko ją ogląda, ale i czyta.

Copywriting to sztuka tworzenia skutecznych tekstów reklamowych, sloganów, treści opisowych, zachęcających ofert.
SEO Copywriting jest jej rodzajem stosowanym w Internecie. Treści takie są bogate w słowa kluczowe według których klienci wyszukują opisywane produkty i usługi. SEO Copywriting bierze też pod uwagę algorytmy wyszukiwania Google, analizujące treść strony – dobry artykuł jest zoptymalizowany zarówno dla czytelnika jak i dla robota Google.
Poprawna językowo, zgodna ze standardami marketingu i oryginalna treść strony WWW wraz z ciekawą oprawą graficzną skutecznie dotrze do klienta, zachęci go do skorzystania z Twoich usług i zbuduje trwały wizerunek dla Twojej firmy – profesjonalnej i godnej zaufania.

Absolutną podstawą promocji w Internecie jest strona WWW, ale nie tylko. Nie trudno się zorientować (wystarczy spędzić kilka chwil z wyszukiwarką Google), że konkurencja w sieci jest na tyle duża, że posiadanie serwisu WWW nie jest już synonimem sukcesu – gwarancję daje dopiero posiadanie dobrego serwisu WWW. Twoja witryna nie może być “taka sobie“, gorsza – bo zaginiesz gdzieś pośród stron lepszych, lepiej zoptymalizowanych, funkcjonalnych – stron Twojej konkurencji. Witryna WWW nie może być również nieprofesjonalna, bo nikt nie potraktuje Twojej firmy jako zespołu profesjonalistów. Zobacz strony stworzone przez nas.
Krok drugi to sprawienie, aby strona stała się widoczna w sieci. Obecnie 90% polskich użytkowników korzysta z wyszukiwarki Google.pl – tu więc skupiamy swoje wysiłki. Pojęcia powiązane to pozycjonowanie strony, czyli SEO, reklamy Adwords oraz SEO Copywriting.