Jak promować się w internecie?

Absolutną podstawą promocji w Internecie jest strona WWW, ale nie tylko. Nie trudno się zorientować (wystarczy spędzić kilka chwil z wyszukiwarką Google), że konkurencja w sieci jest na tyle duża, że posiadanie serwisu WWW nie jest już synonimem sukcesu – gwarancję daje dopiero posiadanie dobrego serwisu WWW. Twoja witryna nie może być “taka sobie“, gorsza – bo zaginiesz gdzieś pośród stron lepszych, lepiej zoptymalizowanych, funkcjonalnych – stron Twojej konkurencji. Witryna WWW nie może być również nieprofesjonalna, bo nikt nie potraktuje Twojej firmy jako zespołu profesjonalistów. Zobacz strony stworzone przez nas.
Krok drugi to sprawienie, aby strona stała się widoczna w sieci. Obecnie 90% polskich użytkowników korzysta z wyszukiwarki Google.pl – tu więc skupiamy swoje wysiłki. Pojęcia powiązane to pozycjonowanie strony, czyli SEO, reklamy Adwords oraz SEO Copywriting.